Carpe natem ~

Alla inlägg under juli 2016

Av Charlie - 4 juli 2016 22:30


Det här är då en liten del av min samling som jag kallar för "fagra gubbar" och anledningen att jag använder mig utav det ordet är för att det används för lite i dagets samhälle och just för att dem är ytterst fagra cx 


         

Ha de bra! :)



Av Charlie - 3 juli 2016 23:19

Blir ett ganska så sent inlägg idag för att jag har varit ute typ hela dagen o vandrat i skogen, klättrat i berg och fikat medans kollades på molnen med en väldigt härlig person :)


         

Fick nöja mig med skitkvaliten på dessa bilder tagna med min mobilkamera för att jag kom på efteråt att man kanske skulle ha tagit med sig en bättre kamera- aja, det är lätt o va efterklok!


Ha de gött 

Av Charlie - 2 juli 2016 21:41

Jag gick på sommarskola dem senaste tre veckorna utav sommarlovet och det är inget som rekommenderas för dem som saknar någon motivering eller ork- alltså mig xD

              

Kanske märks att mitt fokus inte är det bästa när det kommer till matte xD

Ovido - Quiz & Flashcards