Carpe natem ~

Alla inlägg under juli 2016

Av Charlie - 27 juli 2016 20:50

Helo 


Just nu irrar jag mest omkring och försöker se till så att jag får med allt. Det är jobbigt för att jag älskar att åka iväg men hatar att packa >.< och så klart så måste jag göra det ännu knöligare genom att byta mobil precis innan (min gamla krånglar för mycket) så det är lite stressigt men är ändå fett pepp inför morgon :D


Jag kommer skriva om konventent och eventuellt lägga upp bilder men kan inte lova när dem inläggen kommer för jag kommer inte kunna skriva när jag är väl där och "direkt" efteråt ska jag till Stockholm o Gotland på familjesemester så vi får se hur det blire med det. 


Ursäkta för slarvigt inlägg, är som sagt ganska så virrig atm cx 


Hej med dej c:

Av Charlie - 25 juli 2016 19:37

Spenderade dagen med en tönt idag, det var väldigt najsigt cx

       

Jomen visst

Bye bye

Av Charlie - 20 juli 2016 21:01

Helu


Hela dagen idag har typ bara gått ut på att uträtta några ärende. Som till exempel växla in en massa småmynt värda ca 2000kr och köpa en luftmadrass så jag slipper sova på hårt betonggolv vid årets närcon. Har varit väldigt seg på senaste och har försökt få upp min ork nu när närcon ändå närmar sig, kan inte fatta att det är så snart, I can feel da pepp! (but also a little stress hehe) 


 

Målade ännu en liten "sammanfattning, även om den kanske inte är så sanningsenlig, höhö 


Fin önskebrunn, va? xD Bye bye for now



Av Charlie - 18 juli 2016 23:07

Har som sagt inte kladdat nåt på senaste så jag rotade upp några utav mina "gamla"  teckningar (de är bara några månadersgamla) so enjoy c:


   

Annars så har jag haft en väldigt bra dag, träffade en vän som jag inte träffat på ett tag och vi bara vandrade runt i stan o pratade tills mina stortår började värka owo


Hej med er 

Av Charlie - 17 juli 2016 22:01

Helu

Denna helgen har familjet passat en liten lurvig filur vid namn Bönan. Hon är halvblind efter att ha brottats med en grävling vilket enligt mig, är väldigt badass men utöver det så är hon den finaste bönan i salladsbaren. 

Ja nu vet ni det. 

 

 

(Jack och bönan, höhö)

 

Kan inte direkt säga att katterna är så pigga på detta hundbesök xD


Har inte målat nånting nytt på ett tag nu eftersom jag har vart trött ca 24/7 men kanske kan lägga upp nått gammalt imon


Ha de bra!

Av Charlie - 15 juli 2016 20:31

Köpte denna charmiga skjorta på secondhand idag och jag är helt förälskad i den 

 

Det var allt intressant jag hade o nämna i detta inlägg idag 


Hej med dej 

Av Charlie - 15 juli 2016 20:14

Tänkte lägga upp en liten "tutorial" grejs på hur jag gjorde bakgrunden till denna:  

Suger lite lätt på att förklara dock så vi får se hur det går xD 


Okej, så det är bara att måla med promarkers på ett tunt papper mot ett lite grövre 

Like this: 

Måla helst med dubbla lager för att färgen verkligen ska "blöda" igenom till det andra pappret   

 

And tadaa, sen är det bara att använda det till vad man än känner för c: 

  


Ha de bra! c: 




Ovido - Quiz & Flashcards