Carpe natem ~

Alla inlägg under juni 2016

Av Charlie - 24 juni 2016 22:15


Det kanske är lite sent nu men jag vill iaf hälsa er en glad midsommar med lite bilder från dagen samt en av mina fagra gubbar teckningar som var lite midsommar-inspirerad c: 


              '

    '

Vi vandrade runt på nääs men hittade ej nån gigantisk, blomdekorerad penis :'c

Av Charlie - 23 juni 2016 22:53

Lite bilder som jag tog under pride paraden c: men typ inga bilder på själva paraden, hehe...


   

   

 

Vi kom med på GP:s livesändning owo

     



Av Charlie - 23 juni 2016 22:33

Välkommen till min blogg där jag postar teckningar, serier och lite annat mög. Hade egentligen tänkt starta bloggen för ca 2 veckor sen men då blev jag magsjuk i typ 3 dar och sen dess så har jag skjutit upp det, hehe.. Så det kommer bli några inlägg nu efter som jag egentligen hade tänkt lägga upp för ett tag men det får tålas! c:


(Ha även lite överseende med min header/bakgrund, den är inte i bästa kvalitet men som tur e så är den bara tillfällig)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards