Carpe natem ~

Direktlänk till inlägg 27 juli 2016

Dagen innan Närcon

Av Charlie - 27 juli 2016 20:50

Helo 


Just nu irrar jag mest omkring och försöker se till så att jag får med allt. Det är jobbigt för att jag älskar att åka iväg men hatar att packa >.< och så klart så måste jag göra det ännu knöligare genom att byta mobil precis innan (min gamla krånglar för mycket) så det är lite stressigt men är ändå fett pepp inför morgon :D


Jag kommer skriva om konventent och eventuellt lägga upp bilder men kan inte lova när dem inläggen kommer för jag kommer inte kunna skriva när jag är väl där och "direkt" efteråt ska jag till Stockholm o Gotland på familjesemester så vi får se hur det blire med det. 


Ursäkta för slarvigt inlägg, är som sagt ganska så virrig atm cx 


Hej med dej c:

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Charlie - 31 december 2016 09:56

Om ni saknar mig kan ni följa mig på instagram, där är jag nästan aktiv - harerumpa  ...

Av Charlie - 25 december 2016 15:09

           

Av Charlie - 1 oktober 2016 18:44

Lite enkel lineart på en tönt som tyckte det var en bra ide att skicka ca 25 bilder på han själv ätandes på en ostfralla medans drogad på attarax :))        Jag är snäll, jag lovar  ...

Av Charlie - 1 oktober 2016 18:37

     

Av Charlie - 1 oktober 2016 18:07

Hellu    Kommer ni ihåg det projektet jag nämnde innan, det med strippor? Jo, nu är det så att jag har lagt det lite åt sidan på sistone cuz omständigheter men nu har jag börjat att ta tag i det igen så tänkte väl att ni som läser kan få se några...

Ovido - Quiz & Flashcards